sâmbătă, 28 aprilie 2012

Ramas bun, prietene

Stiu ca nu s-a terminat. Stiu ca acolo, undeva in sufletul tau, tot mai exista aminterea a ceea ce am fost candva, doi prieteni care se intelegeau doar din priviri, doi oameni a caror existenta s-a terminat din momentul in care nu si-au mai vorbit.
Ei bine, greselile sunt multe, dar sa fim seriosi, ce om nu greseste? Ti-am gresit? Imi pare extrem de rau! Mi-ai gresit? Am trecut de mult peste.
Candva ne-a fost bine. Doua suflete ce erau menite sa traiasca unul in preajma celuilalt.
Imi pare rau ca nu mai esti acum langa mine, sa-ti spun tot ce am pe suflet, sa iti umplu capul cu toate aberatiile mele si sa-ti fiu prieten bun, asa cum mi-ai fost tu mine.
In locul tau acum e altcineva, un alt suflet caruia ma destainui si care ma intelege, totusi asa cum ai fost tu nu o sa fie nimeni, ce mi-ai fost tu nu o sa-mi fie nimeni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu